Saturday, January 5, 2013

Päev täis valgust(05.01)


Ühes Dortmundi pargis on/oli (täna oli viimane päev) käsil valgusfestival. Käisin seal kaks korda, eelmisel nädalal ja täna. Pargis olid paljud kuntsnikud valgusega mänginud ja kõik nägi tõeliselt vägev välja. Natukene kahju oli ainult, et vihma sadas kuigi see väga elamust ei rikkunud. Täna oli seal imeline ilutulestik, mida me siis sõpradega uudistamas käisime. Lisan veel paar pilti mida tegelikult väga raske teha oli, kuna välk kõik effektid minema pühib. Ja muidugi unustasin ma ka kaamera maha, seetõttu mul väga palju pilte ei ole, homme lisan veel veidi :).
Karolinaga
Üks hiiglaslik taskulamp
Mina ja Karolina valguses
Valgusfestivalil tehtud pilt minust ja Alexast

Täna hommiku poole sai külastatud valguskunsti muuseumi Dortmundi lähedal olevas linnas nimega Unna. Unna muuseum on esimene valguskunstiga tegelev muuseum maailmas. Ja see oli seal ikka MEGAülisuperlahe!!! Ühe kuntsniku töö oli valgustatult "MINA" 10nes keeles. Esindatud oli ka väga üllatavalt eesti keel(mina olin ainuke kes teadis, mis keel see on :D). Kuntstitöö põhimõte oli et kõik "mina-d" ei saa samal ajal särada(loodan, et saate põhimõttest aru).

Seal on eesti keelne ka näha!

Kuna seal ei võinud rohkematest pilte teha googeldasin natukene, et te aimu saaksite millest jutt.

Mischa Kuball: "Space-Speech-Speed", 2001 (Courtesy Zentrum für Internationale Lichtkunst Unna/Foto: Werner Hannappel, Essen )


1 comment:

  1. Täielik vaikus. Ju siis on kõik hästi. Aga ikka tahaks teada, mis toimub.

    ReplyDelete