Friday, March 29, 2013

Keskaasta seminar





Olin kahe nädala eest Possenhofenis, ühes Müncheni lähedal asuvas külas. Koht oli imeilus, noorte hotelli kõrval oli üks järv, mille taga olid mäed-ei jõudnud ära imetleda!
Seminari teemaks oli "Autod&Mood" ning selle teema järgi sai ka aeg sisustatud. Näiteks külastasime me BMW muuseumi, millest kõik nii vaimustuses olid, meile näidati nt kuidas firma BMW alustas(kahjuks ei huvitu ma väga autodest, kuigi tuur oli ilusasti tehtud).
Käidud sai ka käsitöö messil, kus gruppides oli ülesanneteks leida võimalikult palju tasuta asju, teha reklaam video, midagi ise valmistada jne. Seal õnnestus tasuta puuvilju, ketšupit, lusikaid/kahvleid ja palju koomilisi asju kokku koguda ning see oli ikka päris lõbus.
Meile oli korraldatud Münchenis fotojaht, mis oli väga lahe ja mille käigus me palju Münchenist nägime. Alati tuli küsimustele vastata kas foto või videoga ja minu tiim võitis!!
Iga hommik olid "AG-d" kus väikeste gruppidega rääkisime sellest mis olnud ja sellest mis meid veel sellel aastal ees ootab. Kuigi need olid väga kasulikud, kippusid need vahetevahel liiga pikaks venima.
Üks põhjus miks mulle see seminar väga meeldis oli see et ma sain nii paljude erinevate inimestega tervest maailmast tuttavaks. Kuna sinna võis õed/vennad kaasa võtta, käisime seal Maleeniga koos(nii et oli topelt lõbus!:)). Kokkuvõttes oli see ikka üks SUPER seminar.


Terve meie grupp


1 comment: