Monday, May 13, 2013

Oli, On ja Tuleb

Jõudsin eile koju re-entry seminarilt(8.05-12.05),  mis nende teemade ümber keerles. Räägisime kuidas meil   Eestis uuesti võimalik igapäevaellu sisse elada on ning sellest kuidas me Saksamaaga hüvasti jätma peame. Rääkisime kingitustest, mille me vahetusperedele teha võiksime ning maha jäävatest sõpradest. Räägisime endaga toimunud muutustest ja konfliktide vältimisest oma Eesti perega-sest me oleme ju inimestena muutunud, kuid meid oodatakse tagasi sellisena nagu me olime. Paljustki ei aidanud see seminar, minu jaoks, hüvasti jätta, vaid hoopis tegi mind(ja ka paljusid teisi) väga kurvaks, kuigi pean tõdema et paljudki jututeemad olid minujaoks vägagi huvitavad ja andsid midagi mille üle järele mõelda. Seminar toimus Hageni lähedal metsas, ühes külalistemajas. Koht oli väga kaunis, kuigi oli kuidagi kahju kui imeilusat metsa üks kiirtee läbib. Inimesed olid ka väga lahedad. Viimasel päeval pidime me vahetusperedele väikese programmi ettevalmistama, kus kõik siis väikese "aitäh kõne" pidasid, ning me neile omakirjutatud laulu ettekantsime.
Ma <3 oma vahetuspere ja olen väga tänulik selle aasta eest.
Loodan, et mul õnnestub oma viimastest nädalatest, või täpselt öeldes, kuuest nädalast viimast võtta. Tegelikult tundub, et no on veel kuus nädalat, aga see aeg läheb lihtsalt nii kiiresti! August oli nagu eelmine nädal...

1 comment:

  1. Ma ei suuda endiselt otsustada, kas nutta või naerda, et te Joyce'iga hakkate varsti kodumaid vahetama.
    Seda lugesin, siis läks silm märjaks.

    ReplyDelete